Trött NOLLA

I skolan klockan 8 imorse. Hemma först klockan 21. Och det var en av de korta dagarna... Idag var första tillfället sedan i helgen som jag fick liten lucka där jag kunde klämma in mat-shopping. Matlåda orkar jag inte laga inatt, så det blir ravioli imorn också.

Idag har det varit lunch-tävling. Alla sektioner  är med och tävlar. "Packling" hette detta event, och gick ut på att packa in så många NOLLAN som möjligt i en liten bil. Jag tror det mesta blev 19 små NOLLAN. Sen om man verkligen känner att man vill vinna, så kan man muta domarna med kakor så man får pluspoäng.



Kvällens aktivitet var grill och lek. Igår var det sittning och sedan eftersläpp på nh (nationernas hus). Det händer ganska mycket som ni kanske märker, och det är skitkul!



Här ovan ser ni vårat stora allsmäktige phadderi, M-pire. De ska man passa sig för.

Nu tänkte jag försöka ta igen lite förlorad sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0