ingenting om allting

Trogen julkalendertittare som man är kravlar jag mig upp ur sängen och ut i den kalla korridoren och kryper ner under en filt i soffan till kl 07.15 hela december månad. I år har jag upptäckt att julkalendern är en modern kopia av Mysteriet på Greveholm, vilket stör mig en del. Heliga julkalendrar ska man låta bli!

Imorgon har vi dugga. PU-dugga. Och jag kommer antagligen kugga. Har inte pluggat ett dyft, så måste ta tag i detta nu, plugga med Sonja ikväll. Först köpa mjölk, så jag slipper torrgröt imorn.

Kallt är det också. Svinigt kallt här i Linkan nu. Och snön fortsätter vräka ner..


provar mammas bil-mössa!

I helgen väntar den stora Luciakraballen. Ser mycketmycket fram emot det, Soundtrack of our lives kommer ju dit också! Blir awesome absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0