19-års partaj

Slutar jobbet om en timme. Då ska jag hem till morfar och vattna blommor, duscha och göra mig i ordning för Emmas 19-årsfest! (Grattis Emma!) Jag och Elise bestämde att vi kör nyktert ikväll, eftersom båda knaprar penicilin just nu. Jävla veklingar vi är.

För övrigt har det här varit en ganska seg dag. Höjdpunkten har varit stan-rundan med Elise (och självklart fika- och lunchrasterna med kusinen min). ´

Och för er som inte har fattat någonting än: Mando Diao är bäst.


Jag och Emma. Vi har släkt i Malung, och gillar messmör


Kommentarer
Postat av: gissa vem

du, oskar linnros är det som gäller ;)

2010-07-22 @ 15:52:20
Postat av: Elise

aa vi är veklingar, men inte länge till (inte jag iaf) ;)

2010-07-22 @ 18:33:57
Postat av: emmma

Ni är söta veklingar! ;D de blidde ändå inge krog för oss ;) ja messmör ja :D

2010-07-23 @ 01:36:10
Postat av: Maria

Men Emma då! Kom ni aldrig ner på krogen?! Du som skulle firas och allt :O Tråkit!



(Jag gissar inte. Jag vet att det är Fia ;) Och varför skymtade man inte dig hos Emma igår?)

2010-07-23 @ 08:26:34
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: fia

haha, dutti! jag kom hem halv tio från träningen så det blev för sent kände jag, men om någon månad fyller jag och då ska ni få se på grejer ;) haha

då SKA ni med ut :D

2010-07-23 @ 10:53:22
URL: http://fiaham.blogg.se/
Postat av: Maria

Woop woop! Jag längtar redan! :D

2010-07-23 @ 12:27:11
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0