reinkarnation

Kom hem för en timme sen kanske, slängde ut hela väskan på balkongen för den stinker, kastade mig själv i duschen, och stod där bra länge tills jag böjade känna mig levande och pånytt-född igen. Såhär fräsch har jag inte varit på allt för länge. Nu bestämde jag mig utan tvekan för att ta en tupplur. Finns många timmar att ta igen...

Peace and love i Borlänge har varit superkul! Jag har träffat så otroligt roliga människor och sett en massa bra artister, så det håller fortfarande måttet. Det ända minus jag kan ge denna heta festival pga den där jäveln som snodde min handväska naatten mellan fre-lör. Jag hatar dig ditt as och nu måste jag fixa en ny mobil...

Nu blir det powernap. Får se om jag vaknar framåt kvällen när jag blir hungrig. Är ensam hemma så får väl fixa middan själv, men har sett att det finns nudlar i skafferiet. Mer om Peace får komma senare. Lite bilder och sånt också kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0