skisser för sommaren

Har precis varit på Hälsocentralen och fått en ny kur penicilin utskriven åt mig. Jippi, en ny halsfluss...

Men det är i alla fall inte lika farligt som sist, så jag klarar jobbet och fritid utan problem. Det som blir jobbigast är ju festandet 10 dagar framåt. "Ingen alkohol" säger doktorn. Vad ska man då göra på helgerna?!

Haha, nejdå. Jag är väl ingen alkis heller, det här kommer bli fint de, skönt att få bli av med halsontet som jag haft ända sedan 1:a juni!

Nu blire Kent!


Kommentarer
Postat av: Elise

Välkommen till pencillin-klubben ;)

2010-07-20 @ 19:24:32
Postat av: Maria

Mm, eller hur. Välkommen tillbaka*

2010-07-21 @ 12:23:47
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0