sommarkväll

Ny dag, nya tag brukar jag försöka få in i skallen varje gång jag kommer till jobbet.

Igår kväll var mysig. Började med att Emma och Kevin kom och hämtade upp mig, så åkte vi och handla för att sedan bege oss vidare till Bettan i Bomhus. Grillning i kvällssolen blev det och senare Sommarkväll på torget med Kalle Moreus och Patrik Isaksson. Det var väl ingen höjdare med Orsa-rock direkt, men Kalle är ju söt på sitt sätt. Klotrund och pigg.

Efter sommarkväll tyckte vi att det vore trevligt med en uteservering, men det var tydligen fullt överallt så sista utvägen blev max (de har ju faktiskt också uteservering) och en Lyxshake. De är så himla goda. Pröva vettja!

...och nu sitter man här igen. I eftermiddag ska jag åka ut till OnOff och kirra ny mobil. Så alla ni som försökt nå mig under de senaste två veckorna, nu gör jag livet lite lättare för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0