stundens status

Humör: Dåligt. Jag drömde en bra dröm inatt och vart sur när jag vaknade. Dels för det, och för att pappa väckte mig en timme för sent. Sen kollade jag Antagningen nyss och upptäckte till min förskräckelse att jag bara var 15:e reserv på förstahandsvalet. Ilska.

Hunger: Alltid hungrig. Idag blir det lunch på Hedvigs trädgård.

Look: Dålig. Jag känner mig mest risig. Stressig frukost och påklädnad är inte bra för mig.

Musik: Kent. Men jag skär mig inte i alla fall.

Längtan: Vill ut i solen! Vill ut på krogen! Vill bada! Vill resa bort, långt bort!

Tanke: Måste blogga för Andrea tjatar att hon vill ha läsning. Var så god, Andrea!

Ilandsproblem: Har ingen passande bild till inlägget




Kommentarer
Postat av: Andrew

Hej jag heter Andrea och jag är din låtsaskompis. Jag är den du leker med när du inte har några andra vänner, när du har tråkigt. Jag finns egentligen inte på riktgt jag är bara påhittad varelse från din fantasi.

Jag kan vara/göra/se ut precis hur som helst. Om du vill kan jag flyga, vara rödhårig, hoppa upp ur din harry potter-bok eller bara vara en leksaksprydnad på ditt skrivbord. Några särskilda önskningar?

2010-07-14 @ 11:00:41
Postat av: Maria

Tack för att du visar dig tillslut!

2010-07-14 @ 12:56:08
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0