supporterkollegan

Så var man på plats igen @ work.
Igår missade jag och Johanna fotbollen, Spanien-Tyskland semifinalen, för vi kollade på Eragon istället. Men hur matchen slutade går ju inte att undgå i alla fall. För det första satt Peter och Ingela på övervåningen och gormade när det blev mål, och för det andra var Luis överlycklig imorse när jag anlände till jobbet. Som i trans hade jag tagit mig hit, och jag kan knappt komma ihåg hur, men när jag svängde förbi han arbetsplats för att vara trevlig och morsa, så hoppade han upp ur stolen och startade sitt segerjubel. Har märkt nu att han kör samma glädjeutrop varje gång någon ny kollega dyker upp. Det höjer stämningen lite här på jobbet tycker jag.

Nu måste jag jobba lite faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0