tömning

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar. Jag blir nostalgisk när jag lyssnar på Mando Diao - Ochrasy. Jag vill hem till min säng, ligga där och läsa Harry och vara nöjd med mina nya spegeldörrar till garderoben, eller kanske sova en stund på studsmattan. Bara slappa. Jag vill ha min nya mobil, och alla förlorade kontakter. Jag vill sluta drömma sjuka drömmar på nätterna. Inatt drömde jag att jag var kille, och tänkte som en kille. Det var ju en lättnad att vakna i kvinnlig kropp imorse, men jag drömde också att jag vann 17miljoner och tre Ipods på Peace&Love, så jag var skapligt arg på pappa när han väckte mig.

Var bara tvungen att rensa hjärnan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0