känner mig så himla mysig just nu!

Tog med mig Fia ut till Harnäs och badade lite. Mitt i allt ringer en student från Lunds universitet. "Eftersom du har kommit in här, så tänkte vi att du kanske vill ha lite information, eller ställa frågor och så" Kändes som jag pratade med den där tjejen i en halvtimme. Fia pickade uttråkat på mig emellan åt. Stackars Fia. "Men bra initiativ det här med eftermiddagsdopp" tyckte hon i alla fall.
"Chill-listan" spelas på Spotify och jag på att laga mat! Idag (även till matlåda imorn) blir det kyckling, äggnudlar och sötsursås! Och efter maten ska jag titta på New Moon. Mys!

Min nya älsklingsmobil kom igår så äntligen är man tillfredsställd!

Dagens mysigaste musik:
The xx-VCR
Mumford & Sons-Winter Winds

(På tala om "winds" så blåste det ganska mycket uppe på taket idag, men jag var ju lika glad för de!)-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0