saknar dig, pysen!

Har inte vaknat riktigt än tror jag. Den där typiska det-är-tidig-morgon-jag-orkar-ingenting-stirrblicken har inte gett sig av. Inte ens automatkaffe hjälper just nu. Varje morgon samma sak. Spelar ingen roll om klockan är 6 eller 9. "Ånej ånej, jag vill inte vill inte! När jag kommer hem från jobbet ska jag sova, och sen sova och sova resten av mitt liv. Ska aldrig mer gå upp!" ...också gör man de (:PPpp:PPpP..)

Eclipse i salong 6. Filmen var inte bättre än de andra två, men helt klart godkänd. Första scenen med Jakob, Grrr! Och för att inte tala om Edwarrrrrd! Jag vill också ha en vampyr-pojkvän!

Idag bjuder Fille på lunch. Ska bli spännande att se om han har några kocktalanger.

OCH SNART KOMMER VICAN HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0