det är det här som kallas verkligheten

Sitter på jobbet nu med en kopp kaffe och lyssnar på Vampire Weekend och Mando Diao. Jag är kär i sångaren i Vampire. Kan man vara sötare/snyggare? Nej. Håller för övrigt på att somna här. Fattar inte hur jag fortfarande kan sitta upprätt i stolen. Måste vara kaffets förtjänst...

Jag och Andrea har visst en hel del att catcha upp med efter årets största festival, så dagens fikapauser har låtit mest: "Såg du dom då? Asbra!", "Ja! men såg du dom? Du kan inte ha missat dom", "Fan att jag missa dom, hur kunde jag missa dom!? Men vet du vad som hände på campingen då? Det var typ en asskön snubbe som gjorde något helt sjukt!", "Haha, fan vad galet! Och vet du vad som hände när vi var där? ett gäng med konstiga typer kom och sa typ så och så!?" osv... det ena knasigare än det andra.

Det bästa just nu: Mando Diao (fast de är alltid bäst), Vampire Weekend (årets uppstickare)
Det sämsta just nu: Du som som vände min sovplats 180grader och snodde min handväska medan jag sov min oskyldiga skönhetssömn på en parkbänk!

Hoppsan, nu gick hela min avdelning. Blev man sist kvar då. Gud vad duktig jag känner mig!


Kommentarer
Postat av: fia

stackare, vad blev du av med i väskan då? :(

2010-07-05 @ 17:28:48
URL: http://fiaham.blogg.se/
Postat av: Maria

MOBILEN! (trodde det var plånboken så jag ringde och spärrade mitt bankkort med detsamma, så när vi hade skurit upp tältet (nyckeln låg också i väskan) så ligger plånkan där) Så om du försöker nå mig så finns jag bara på fejjan, msn eller mammas mobil ;)

2010-07-06 @ 15:53:52
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0