värmebölja!

Matlåda om bara några minuter. Idag blir det chicken, ris och vattenmelon! Looking forward. Något annat jag ser mycket fram emot är eftermiddagens aktivitet. Jag, Fia och Elise ska åka ut till Brämmen och bara ha det skönt. Väntar på att någon av dem ska höra av sig på facebook och styra upp lite... tänk om de har glömt mig?

Förresten är den här hettan alldeles outhärdlig. Andrea bangade t.o.m. en fika på taket för hon tyckte det var för varmt! Själv satt jag och stekte där uppe nästan en hel timme.


Dagens fiasko. Andrea Sjölund.


Kommentarer
Postat av: ANDREA

bangade? skulle snarae säga att det är du som är fåfäng. attt sitta i obehaglig värme bara för att få sola, det är fåfäga det!

2010-07-13 @ 13:27:37
Postat av: Maria

pfff! Fåfänga. Fåfänga! Jag ska säga dig att jag njuter faktiskt av solen, och vistas ute för att bevisa för mig själv att jag inte är en fånge på det här stället. Till skillnad från dig. Du håller på att skrumpna ihop här, bli hjärntvättad. Du måste börja söka efter ljuset i denna mörka tunnel du vandrar omkring i, och tror är verkligheten, jag kan hjälpa dig om du slutar kaxa...



(och vill man vara fin får man lyda pin)

2010-07-13 @ 13:33:22
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0