Viva España

På cykel i jeansshorts och nytvättat hår tog jag mig hela vägen till Fias mamma i Sätra. Det gick så fort att jag var aldeles svettig och anfådd när jag kom fram, men Fia välkomnade mig ner i soffan i alla fall. Du är en bra vän Fia. Det var fotboll som gällde såklart, och egentligen hade man ju inte behövt se matchen eftersom bläckfisken Paul redan förutspått vinst till Spanien.

Nu sitter kubanen Luis här på jobbet och spelar Wavin flag på Spanska. När vi kom imorse skrek han "VIVA ESPAÑA!" och var hur lycklig som helst.

Grattis Spanien. Och grattis Luis, nu kan du vara lycklig ett tag.

Kommentarer
Postat av: fia

Du är allt bra du! roligt att träffa dig efter sån sjukt lång tid :)

2010-07-13 @ 15:27:41
URL: http://fiaham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0