Naturvetare är nog bra trots allt

Jag har kommit på värsta smarta grejen!
När jag kommer hem från jobbet en solig dag efter fyra är jag både trött och arg för att jag missat en hel dags solsken, så för att spara på tiden lägger jag mig ute i bikini på lämpligt ställe och tar en powernap! Två flugor i en smäll! Jag blir både brun och utvilad. Tur att man har gått natur så man kan komma på sånna här smarta saker.

Inte lite taggad jag är för Peace and Love nu då.


Nu ska jag åka och ta ett kvällsdopp i Vicans pool!

Kommentarer
Postat av: fia

Maria, jobba på peace and love nästa år? :D:D

2010-06-17 @ 22:10:17
URL: http://fiaham.blogg.se/
Postat av: Maria

Kanske det du :) men långt kvar tills dess :P haha! Är du lite rastlös den här sommaren så du börjar redan planera nästa? ;)

2010-06-18 @ 08:40:01
Postat av: emma

otroligt smart men menar du att man msåte lägga ner 3 år av slit och plugg för att fatta det är de ju tragiskt,,. :( ;D

2010-06-19 @ 00:26:02
URL: http://erikssonochbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0