sjuk lagom till studentfirande! :( :( :(

Så jävla sjuk har jag gått och blivit. Har typ 39 grader i feber och mina halsmandlar är som täckane bomber i halsen. Jag oroar mig för studentveckan och allt kul som väntar. Det är tveksamt om jag kommer hinna piggna till så pass bra tills början av nästa vecka. Så jag kanske måste stå över brännboll, Goya-efterfest och barrunda. Vi får se. Jag har inte gett upp hoppet än i alla fall. Imorgon blir det ett besök till hälsocentralen där jag hoppas få en dos penecilin utskrivet.
Idag har jag ätit en apelsin och druckit flera liter vatten. Jag orkar inte duscha heller så ni kan ju tänka er hur fräsch jag är!

Krya på mig <3

Kommentarer
Postat av: fia

Krya på dig vännen! :) En vecka om året man behöver vara frisk, typiskt!

2010-06-02 @ 21:20:28
URL: http://fiaham.blogg.se/
Postat av: Elise

Vad tråkigt :( du måste krya på dig!

2010-06-02 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0