smygbloggar

Sitter på jobbet nu. Hela funktionen utom gick ut och käkade lunch utom jag, Emma och Elena, så det är fritt fram att blogga lite. Om 3,5h åker jag till västkusten! Nedräkningen går iofs ganska sakta, men den som väntar på nåt gott! Fia skickar avis-sms för hon tror att jag inte vill sitta här inne vid datorn en solig dag som denna. Hon tror att jag vill ligga ute i bikini med en piña colada i handen och stekolja på hela kroppen. Oj vad fel du har Fia! jag älskar att sitta innomhus med solen bländandes på skärmen...

Oups! Nu kommer alla tillbaka! Det ser inte bra ut att ha bloggen uppe!

Kommentarer
Postat av: fia

hahahah. får du ens ha mobilen på? ;)

2010-06-24 @ 15:12:42
URL: http://fiaham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0