sommar!

Sommar och sol känner jag! (Ja, jag är fortfarande sjuk och sitter inne men det finns ju fönster!) Så jag har pysslat lite med en ny header till bloggen (högst upp) För mig är den så somrig man kan bli, och jag är nöjd. Hoppas ni kan se den!

Igår såg jag Avatar. Lånade den av Anne-marie. Pappa och Martina sa att de inte gillade science fiction men jag sa åt dem att ge den en chans. "Jaja" sa dom och satte sig i soffan. 1,5 h senare sitter de knäpptysta framför tv:n och kan inte slita sig därifrån. Mohaha...

Nu ska jag fortsätta läsa Harry Potter. Bettan stressar mig genom att skicka sms där det står saker i stil med att "nu har jag snart läst klart fyran. Bäst att du skyndar dig med femman så jag kan börja läsa när jag är klar! ;)". En bok ska vara avkopplande och härlig (Speciellt HP!), men nu är den mest stress, men still great!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Elise

Snygg den blev! Gillar särskilt hjärtat runt ölburken ;) och att gran canaria kom med i bakgrunden :)

2010-06-06 @ 16:23:56
Postat av: Maria

Tack Elise ;) jag blir glad av den jag ;) kanske ska börja läsa min egen blogg nu :P

2010-06-06 @ 18:19:18
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0