nu börjar livet utanför skolans väggar!

Tomhet. Saknad. Förvirring.
Var är ni någonstans?

Den senaste veckan har varit proppad med vänner och festligheter. Men nu då? Kom tillbaka!

Jag och Vican var och tittade på fotboll idag och tog sedan en shoppingrunda. Jag såg inte ens skymten av en enda kändis på stan! På stan träffar man ju alltid på någon annars. Har alla redan flytt från stan? Jag vill inte bli ensam kvar här. Nu måste man leva vidare och skaffa planer och sånt jobbigt. Jag orkar inte!

Imorn börjar jag jobba i alla fall.


Kommentarer
Postat av: emmmma

hörru snygging ja tkr de är dags för en återträff snart! :D o nej ja tänker inte fly ifrån dig! :D

2010-06-13 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0