hänga på taket i framtiden

På jobbet äter man tårta lite när man känner för det. Luis hade bakat en till idag, vilket var mycket uppskattat!
Solig dag = stek uppe på taket. Jag har hittat mitt favvoställe, Yeah! Sen på eftermiddagsfikat skulle jag och Andrew utforska innergården hade vi tänkt, men vi sprang runt ett tag i byggnaden innan vi hittade själva utgången, så kaffet hann kallna en aning.

Har även varit och hälsat på Fille, Svett-zäta och Enmark. IT-killarna sitter mest och drygar på facebook, kastar pil och spelar spel och gör nog inte så mycket vettigt. Men jag är lite avis på deras storbildsskärm där man kan kika på VM.


Dagens stora händelse var tack vare min övertygsamhet. Jag fick pappa att äta matlåda till lunch för första gången på 25 år. Alla arbetskamrater tappade liksom hakan när han öppnade microvågsugnen i fikarummet. Räknade också ut att om han hade gjort det ända sedan han började på jobbet skulle han ha tjänat in 250 000 kr! Vilket räcker till ett nytt kök som han går och tjatar om hela tiden. Skyll sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0