sommarhelg

Årets första bad blev i vicans pool. Det var hur mysigt som helst. Tack vican, för att du har en pool. Vi kröp in i bastun efteråt och svettades lite, som riktiga karlar! Det fattades bara enris. Vican tyckte att det var en bra idé att hälla på hela vattenhinken på aggregatet, vilket man säkert skulle kunna dö av! Vican är galen och det var tur att jag stod utanför och öppnade dörren åt henne.

Helgen har bestått av öl, fotboll, vänner, Old Saints, "återträff" med bästa gänget i klassen, Köngz spelning på Rack'n'roll och lite solsken såklart! Nu sitter jag framför fotbollsVM och hoppas på en 4-poängare i matchen Slovakien-Paraguay.


1.Vican fejkar, det var inte kallt i poolen. 2.Vican smyger ner i bastun. 3.Jag flirtar lite med kameran innan vi drar till Saints. 4.Frukost i solen!

Imorgon börjar en ny arbetsvecka, och sen blir det midsommar på Resö!

Kommentarer
Postat av: fia

hur kan man få 4 poäng i en match? ;)

2010-06-20 @ 15:48:02
URL: http://fiaham.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har ju tippat alla VM-matcher, så om jag har rätt resultat (vilket jag inte lyckades med den här gången heller) så får jag fyra poäng ;)

2010-06-20 @ 18:38:31
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0