sillidill

ErikssonochBergdahl uppdaterar bloggen minst två gånger om dagen. Jag vet inte om det gör mig stressad, inspirerad, pressad eller motiverad, men det får mig i alla fall att skriva vidare på min egen. (Tjejer, jag sitter framför en dator hela dagarna och hinner knappt läsa er! ;) )

Snacka om att det var schteek uppe på taket idag! Satt där och luktade nästan svett när jag insåg att det var bäst att gå ner till jobbet igen. Till lunch har jag käkat sill! Eftersom mitt kära midsommarsällskap inte tycker om det tänkte jag att det var smart att proppa i sig lite innan, så jag inte får ångest eller blir galen där nere på Westcoast.


Kommentarer
Postat av: emma

Braaaaa Maria! heja dig :)

2010-06-25 @ 01:46:57
URL: http://erikssonochbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0