ingen bra rubrik.

Febernedsatt och hoppfull.
När jag blir rastlös, vilket händer hela tiden då det är reklampaus på tv, tar jag en kraftlös promenad från soffan in till köket, till kylskåpet, där jag varje gång inser att det inte finns något annat smakligt än det jag druckit varje dag. På köksbänken står det glas i olika former. Alla är mina. Ett är för vatten, ett för, juice, ett för blåbärssoppa, ett för nyponsoppa och ett för citronsaft. Jag orkar inte diska när jag vill byta vätska.

Rastlöshet är nog bland det värsta jag vet. Speciellt när man vet att det finns saker att göra, bara att man inte orkar eller får för man är sjuk. Mitt sällskap för någon timme framöver är Robin Söderling på Eurosport. Det är ju semifinal, och just nu leder han med 1-0 i set.



The Hills-marathon var ju inte heller helt fel idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0