Vi har bara festen kvar!

Studentveckan har hittills varit på topp! Vi kom inte jättelångt i brännbollen, men det var kul ändå. På kvällen skippade jag Goya och körde ut lilla gänget till Älvkarleby där vi hade mys. Barrundan var igår. Har inga bilder därifrån, men jag kan ju säga att det kanske var HUR kul som helst!!! Så jävla taggad på imorgon också då vi tar studenten?! OMG! jag kan inte fatta det!!!

Här är lite bilder från brännbollen:



Idag har vi varit hemma hos Jag med klassen. Knåpat ihop lite mer schysst musik till flaklistan, sprayat banderoller, ätit ägg och bacon och pustat ut helt enkelt. Imorgon smäller det och då ska jag ha PLATTA skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0