24 timmars fest

- Hej Malia. De känns som jag hal ett hål i läppen.
Mamma kom precis innanför dörren. Hon har lagat ett hål tanden och därför tagit bedövning. När hon pratar så skrattar jag åt henne. Haha.

Studentkryssning, gott folk. JAG KLARADE DET! Jag lever än. Jag har kvar mina kryckor och jag har lyckats dansa. Jag är nöjd, och det tror jag de flesta Galaxy-festarna är! 24 timmars fest, på kryckor. Otroligt stolt. Och tro mig, det var många som hade svårare att gå än jag.

Imorn far jag till Linköping så det blir bara en kort hemvistelse mellan hytt och hotell. Jag har vilat upp mig hela dagen, tittat på High School Musical 3, och pluggat fysik. Ikväll ska jag kolla på Arn som går på tv i 6 delar.
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0