alla skidlärare är inte snygga

Idag blev vi tilldelade en varsin skidlärare att åka med under en lektion på morgonen. Vi var lite småtaggade eftersom vi alla tidigare dagar suttit och spanat efter de riktigt snygga skidlärarna. Men min var inte snygg. Ingen var speciellt snygg, en besvikelse som kanske ändå fyllde sin mening eftersom man inte blev distraherad utan istället lärde sig något! Haha..

Solen har gjort sitt jobb hela dagen, vilket den lyckats med större delen av veckan faktiskt. Så jag är ganska nöjd.

Nu ska vi källarråttor (Jag & Vican) bli bjudna på finmiddag uppe hos familjen farbror. Trevligt trevligt

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det stämmer inte Maria! Min var snygg!;)

2010-03-09 @ 00:10:47
Postat av: Maria

Okej okej Jonas, men du förstår, jag räknar ju bara killarna ;)

2010-03-09 @ 18:26:09
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0