anyway

Jag ska till Linköping på studiebesök om två veckor. Och det blir inte vilket studiebesök som helst. Bara för tjejer och resa, hotell, frukost, lunch, trerättersmiddag gratis! Najs! Hoppas jag blir lite inspirerad på köpet (..eller förresten, vilket köp?)

Nu har jag börjat få ihop lite aerobic-steg till morgondagens elevledda lektion. Ella är en fitnessare. Hon kan allt sånt här redan. Men jag, jag har fan ingen erfarenhet! Varför gör jag detta? Får hoppas på det bästa imorgon..

Jag har tokpanik för PAarbetet ska in på fredag. Blir till att jobba varje liten ledig minut nu efter skoldagarna! Fritid kom!


Well I am what you see, I am not what they say

but if I turned out to be could you love me anyway

You'll ask for me - Tyler Hilton. Älskar den

Kommentarer
Postat av: Elise

Vadå för studiebesök? I Linköping? :P

2010-03-17 @ 18:05:52
Postat av: Maria

Jadu, Elise, det var något för bara tjejer på någon speciell utbildning, så jag tog chansen och fick en plats ;)

2010-03-17 @ 19:57:20
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: Elise

Jaha, ja jag förstår fortfarande inte vad det är för nåt ;P

2010-03-18 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0