kommer bli många filmkvällar

Igår skulle jag titta på red eye som gick på tv. Men jag åkte till Jonas och kollade på 2010 med han, filip och alex istället. Misstag, för jag somnade efter halva filmen. och det var tydligen slutet som var bäst..

Idag blir inget annat än en pluggdag. Det var länge sedan, och det behövs verkligen. Men plugga kan man ju inte göra hela dagen, så kvällen planeras med Fisen.

Jag hatar att allt blir så krångligt just nu. T.ex. att bära frukosten till tv-rummet. Det kan jag inte göra själv. Eller att duscha. Måste linda in knät i plastfolie. Inte så lätt, eller så är jag bara sämst på det. Att gå på stan är numera jobbigt. Jag hatar det. Blir ju anfådd när jag går runt där, och svettig. Inte så kul att svetta ner alla kläder i provrummen kanske. Fräscht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0