Renare kan ingen vara!

Nu så. Det drar ihop sig. Om 1,5 h ligger jag där nedsövd, helt borta. Jag är skitnervös för just själva sövningen. Tänk om jag inte får tillräckligt med narkos, och fortfarande har känseln kvar när de börjar sticka in saker i mig, eller att jag somnar som en stock och aldrig vaknar!? AAAAH!
..men det går säkert bra.

Mamma kom in med frukost på sängen halv 7 imorse, så himla mysig är hon, min mamma. Sen somnade jag igen och vaknade på nytt vid 10, tog en kopp te, och utförde sedan hela duschproceduren igen med Descutansvamp. Renare än jag är nu kan ingen vara!

För att tänka på annat än operationen kan jag skriva att jag gjorde ren mina skor igår. Putsade och fettade. Det vart en jäkla skillnad ska ni veta. Borde ha gjort det mycket tidigare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0