Don't stop believin' Hold on to that feelin'

Back in school och därmed slut på lovet. Men som tur är så är det inte slut på det fina vädret. Jag mår så bra av att blicka ut genom fönstet på morgon och se att våren står och väntar på att få komma in. Nu börjar det bli dags för vårshopping, och vad passar då inte bättre än en studentkryssning med beach-tema. Jag är dock väldigt förbaskad på att få en operationstid 4 dagar innan. Men jag tänker pina mig, inga kryckor, ingen rullstol. Jag ska åka på den där studentkryssningen om det så är det sista jag gör! Så om ni ser en tjej släpa sig fram någonstans på Silja Galaxys dansgolv den 20e mars så har ni mig framför näsan! Var då inte rädd för att hälsa, jag tycker oftast om människor.

Ikväll är det premiär för Svenska Hollywoodfruar. Mobilen påminde mig imorse, där jag hade noterat det i kalendern, så kl 21 vet ni var jag finns.

Måsta plugga lite nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

jag röstar på stol ja :D annars kmr du bara välta ;) tänk va poppis du kmr bli alla kmr vlija dra runt dig :D

2010-03-09 @ 21:07:33
Postat av: Maria

Oja! Jag kommer bli populär som aldrig förr. Tänk vilka raggningsrepliker jag kan dra: "Tjena snygging, vill du ha skjuts ut på däck?" "Sätt dig i mitt knä så ser vi vart det bär?" Fler förslag? :)

2010-03-09 @ 21:43:36
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0