pimpade!

Se varje dag som en utmaning!

Idag har jag lyckats sola solarium till exempel. Det tar sin lilla tid att få av sig kläderna som handikappad, men det går. Bara man vill så kan man!

Imorse vaknade jag och bliv mycket positivt överraskad. Lutade mot mitt sängbord stod kryckorna och log mot mig, pimpade med "handkuddar" och ispiggar nertill. Pappa är min ängel!

Fia tyckte dock att det hade varit snyggare om kryckorna var rosa.



Imorgon är det dags för studentkryssningen. Jag kan väl inte påstå att jag är övertaggad. Men har hört att det finns hiss i alla fall!

Nu är jag skittrött, skithungrig, och har skitont i kroppen. Om jag hade Skalmans mat&sov-klocka skulle den sprängas nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0