Jag ska plugga i Linköping. Kanske..

Jag har för en gångs skull blivit inspirerad av fortsatta studier. Linköpings universitet har fått mig på nyttiga tankar. Jag vill plugga där. Perfekt studentstad.

Jag, Sara och Rebecka delade på ett hotellrum. Kul att invalidmongo (jag) fick extrasängen som gnisslade FÖR mycket då jag duktigt gjorde mina knäövningar.. Det var hur som helst en mycket trevlig dygnsresa vi var med om, med massa information, rundvandring på campus, hotell, mat, supergoda fikapauser, busskort, shoppingtid och sittning med spex. Allt var gratis (förutom shoppingrundan då) Monki finns i Linköping och staden är därför komplett! Helt klart nöjd.

Idag var det fysikprov och jag hade inte pluggat tillräckligt kände jag efter tredje uppgiften ungefär. Typiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0