Barnbacke!

Det trodde man ju inte. Att det kunde vara så kul att åka runt och ploga barnbacke en hel dag. Haha. Lite galet. den övningen som vart mest överdriven idag  har väl varit att förstå sig på barn kan man säga. Vi har glidit runt 9 ungdomar i åldrarna 16-22 år i knappliftarna och barnbackarna, och betett oss precis som barn. Som barn har man inga stavar och ingen balans. Man kan bara åka plog (om ens det) och man tycker det är kul att leka. Därför har vi lekt ganska mycket. Jag tänker inte rabbla alla knäppa lekar, men den roligaste var en typ av ramsa som Martin kom med. En liten and med vingar kallar jag den. Den här kursen är nog den roligaste jag gått. Men man blir väldigt trött. igår orkade vi faktiskt åka till Gubbmyren där Vican har sin kusse bosatt med 6 kompisar. De hade en liten fest som var ganska seg, men vi klarar ju att roa oss själva!

Nu ska jag och Vican (som ligger i soffan och halvsover) laga lite mat snart. De andra ska på Lammet och Grisen ikväll (världens godaste mat har de där) så vi är lagom avis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0