Vi som vill ha en egen apa som kastar bajs på folk man inte tycker om

Freaky Friday gick på tv4+ igår. Vad passar inte bättre för en tjejkväll? Det blev en mysig tjockispizzakväll med Mr. Böna, Astrid Lindgren-frågespel och Tomas Ledins guldskiva blhttp://publishme.se/151362/entries/article/new/and annat.

Jag fikar nu. Äter chips vill säga.. Vilket får mig att tänka på en facebookgrupp: "Alla vi som öppnar kylskåpet när vi är hungriga". Okej, vi har inte chips i kylskåpet, men ni fattar kopplingen. Det finns så otroligt många onödiga grupper på fejan. Känner inte ni att ni  bara måste gå med i gruppen "Alla vi som vill ha Pandoras ask istället för klassråd", eller varför inte "Vi som vill ha en egen apa som kastar bajs på folk man inte tycker om"?
Det är ju ganska kul, men vad innebär ett medlemsskap i en sån här facebookgrupp. Det enda jag tycker är kul är att "gå med", sen skiter man ju i det liksom.. Jag fattar nog inte poängen egentligen.


Tjejkväll med de här brudarna (..minus Vican som självklart är på slalomtävling någon annanstans i Sverige!)

Kul att man har förlorat en timme inatt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0