“When I’m sick I just stop being sick and be awesome instead”

Mitt i all PA-panik behövde själen lite glädje tyckte jag, och köpte en Peace & Love-biljett! Nu vart det bara ännu svårare att skriva slutrapporten. Det är mer intressant att sitta och undersöka vilka artister som kommer till Borlänge i år, och checka in nyheter med mera.

Idag har jag suttit nästan fyra ensamma timmar på stadsbiblan. Det var nog ganska bra för mig- Isolerad spännande omgivning var precis vad som behövdes för att jag skulle knata på med min rapport. Varför har jag inte tänkt på det tidigare?

När något är väldigt centralt och jobbigt har jag för vana att tänka på annat. Som nu med PA-inlämning imorn. Då sitter jag hellre och funderar på sommaren festival, morgondagens kvällsnöje, studentkryssningen som närmar sig och allt annat färgglatt!

Rapporten är svartvit rakt igenom, och kommer nog förbli det. Jag har ingen färgskrivare, och även om jag hade det skulle den bli grå, eftersom jag inte har med några bilder..

Snart är det helg! Imorgon har Stina födelsedagsmys! Jag ser framåt! Tut tut nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0