Black & Blue

Efter sjukgymnastik två dagar i rad har jag äntligen fått träningsverk! Den första sedan januari, och jag älskar det! I'm back on track och nu finns det inget som kan stoppa mig. Yesyesyes! Och på fredag är det bal. Kanske borde ta det lilla lugna fram tills dess så det inte blir nån hockeykille-gångstil. Hoppas på solsken också. Man måste få ha höga krav, det är ju ändå studentbal! Nu ska jag plugga mina repliker till teaterredovisningen som är imorgon.

I won't waste your time with my revelation
Hello my friend, I see you're back again
Hello mystery, don't bother to explain
How bout maybe, its all been in my head
Hey well I'm tired of this black & blue, black & blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0