en regnig dag

Jag och Irene och Irenes mamma var på provsminkning idag. Irenes mamma pratar spanska när hon vill säga något till bara Irene. Tror inte hon viste att jag fattade vad hon sa, men det gjorde jag! Är så nöjd med mig själv! Sminket blev typ såhär (se bild) och jag fick en chock från början för jag trivs ofta inte i rosa ögonskugga, men nu har jag gått runt och vant mig här hemma en hel dag och tagit en titt i varje spegel jag gått förbi, så det känns bra nu.

Jag och pappa har satt upp hylla och stänger och sånt i min snygga garderob idag också. Jag är helnöjd med det och nästa vecka kommer spegeldörrarna också! Kommer bli SÅ bra! Regniga dagar behöver inte vara fy skam. Jag tycker mest att de är mysigt med lite smatter på taket, mysbyxor och en bra film på tv kanske.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0