floor filler nästa!

Har varit och dansat en timme på skolan. Min partner (David Koller) försökte verkligen, men fick inte alltid till det. Egentligen är det väl mig man ska skylla på eftersom jag bara ska följa honom dit han går. Sammanfattning: lärorik utmaning.

Fysik NP hade vi idag. Alla naturtreor älskar fysik, så det blev ju som värsta festen! ..NOT! För det första var det svårt, och för det andra missberäknade jag tiden så när jag satt där med en timme till godo (trodde jag) och skulle ge mig på den sista STORA uppgiften säger Jörgen: "Nu börjar det dra ihop sig, 5 minuter kvar" Tokpanik fick jag och det förstörde min dag lite..

Men nu är det största, svåraste provet genom gymnasiets historia avklarat och jag ser fram emot ljusare, studenttider!

Ska börja läsa Harry Potter och Fenixorden ikväll. Mys! Men nu ska jag försöka bli lite bättre på gitarr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0