I'm a sailor

Segling. GÖÖRmysigt ju! Maria, Ella och Staffan i båt 1 var supertaggade inför tävlingen. Synd att det aldrig blev någon tävling eftersom vinden försvann. Det var soligt väder och blåsigt ända tills jag klev i båten. Då kom det ett stort moln (säkert från Island) och den började regna, så där satt vi på havet ute i Engesberg utan vind. Men det var ju trevligt på sitt sätt. Koller var nöjd med sin outfit. Synd att jag inte lagt in bilden än..

Har också varit hos sjukgymnasten idag. Äntligen, så nu ska jag börja rehabba!

Andra Avenyn säsongsavslutning var det nu ikväll. Jag vet att de flesta tröttnat och slutat kolla på det för länge sen, men här har ni ett troget fan. Jag har sett ALLA avsnitt.

Glöm dina bekymmer
Imorgon kommer nya..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0