Kusinkampen

Nu är den här dagen så gott som överstökad den med. Talet gick galet bra om jag får säga det själv. Mvg känns ju aldrig fel!

Min kära saknade kusin, Elisabeth har kommit hem till Sverige nu efter en vinter i Norges skidbackar. Så hon och Jonas var här en sväng nyss och vi spelade "Med andra ord" (sorry Elise, men om du har lagt ditt spel här så får du räkna med att det utnyttjas). Marcus och Jonas är så söta när de beskriver saker.
För Marcus är Nicole Kidman med andra ord: "barn" på engelska, och sen en lång kille..
Jag knäckte den faktiskt. Ganska nöjd.

Och eftersom vi förstår varandra så himla bra jag och bror min, spöade vi kusinerna som blev sura och klagade på fusk innan de sladdade ut från uppfarten och åkte hem.

Annat som har hänt idag:
-Jag har gjort mig av med kryckorna för gott. (Rawaz kände inte igen mig utan dem när jag klev på bussen imorse..)
-Jag har ätit barnmat. Det smakade inte riktigt lika bra som jag hade för mig.
-Inspekterat pappas tapetsering av mitt rum. Kommer bli bra det där tror jag!



"Barn på engelska och sen en lång kille" =

Kommentarer
Postat av: Elise

det är lugnt, du får låna spelet hur mycket du vill :)

2010-05-04 @ 23:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0