en liten bildbomb på köpet

Jag blir så lycklig när jag får cykla till skolan. Med solen i ryggen och p3 i öronen. Slippa väntetiden på bussen, trängseln och den skabbiga lukten! Det gjorde min dag idag! hehe..

Tandläkaren gav dagen minuspoäng. Jag hade tandsten och det gör så obehagligt ont att skrapa bort.

Ett pluspoäng ger jag ändå denna soliga majdag för att jag var och hämtade min balklänning. Nu är den perfekt lång och jättebra! Jag är så nöjd. Jag har också hunnit med att införskaffa min en freebra, en BH utan band. Den känns jätteläskig, men kommer bli perfekt på bal m.m.

Jag lade in lite mobilbilder här om dagen:


1. En knepig impulskänsla. Barnmat smakar bara bra när man är just barn! 2. Sista april, Grannen & Björnen. 3. Svedlund. 4. Me & Rawaz i väntan på Yoga. 5. Koller posar efter en utmärkt prestation i seglingen. 6. Amanda på G. 7. Skolan. 8. Jag på väg till Täby. 9. Koller posar lite till..

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, amanda ser ju rätt tuff ut ;)

2010-05-20 @ 17:50:27
Postat av: Maria

Tycker jag också! :)

2010-05-20 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0