en händig man

Myskväll med storkusin vart det igår. Vi kikade på gamla fulsöta bilder från 2003 och tre avsnitt How I met your Mother.
Tur att jag åkte dit för man fick godis, ostbågar, chips och cola. Om jag hade stannat hemma hade det nog blivit vatten och bröd..

Idag har jag knallat runt i snickarbyxorna och känt mig praktisk. Riktigt duktig kände jag mig när jag bytte däck på min cykel. Kom på att dubbdäck inte passade på torr asfalt. Jag och pappa (mest pappa) har lagt golv i mitt rum. Det blir super, imorn kanske vi tapetserar klart där inne.


Ikväll ska jag hem till Emmapemma på återträff nr 4? eller 5? jag har tappat räkningen, men det gör inget, är alltid trevligt att träffa alla!

Det blir en myskväll med spel och kanske några öl. Öl = Sommar!

Nu ska jag plugga lite..


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHA :D kul att de ligger en annons" är du tunnhårig?" under bilden på ditt hår :D de tyckte iiaf ja va kul :)

2010-05-08 @ 19:06:43
Postat av: Maria

Haha, synd att man inte kan styra över annonserna själv tycker jag :P Vad fult..

2010-05-09 @ 10:49:40
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0