Oh this town

Hyrfilm på Hemmakväll, och mysfilmkväll i Sophans soffa med klasskompisar, och film på spanska och remember me, och pizza, godis, popcorn.
Ikano-bussen har slutat gå. Man fick cykla till Tornby. I tornby shoppades underkläder och IKEA-bulle och IKEA-kaffe, och mobil som lämnades in på ONOFF. Och den sega servicekillen som tog för lång tid att vänta på. Och fest, kravall med glada människor, och dansa i laser. Och vakna och städa kök med Maria.
Och  idag har jag ätit sushi för första gången i mitt liv. Jag är fast nu. Älskar sushi. Tacka Isak för att han drog med mig dit idag!
Jag har inte lagat egen mat på hela helgen.



kills you when you are young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0