trevligt besök i Linköping



Gästbloggning!

Den här helgen bestämde jag mig för att prova på studentlivet hos Maria i Linköping. Efter tågresan hit igår blev det tacomiddag med några av Marias klasskompisar, korridorsförfest och utgång på studentstället Flamman, som ligger i samma hus som Maria bor i. Perfekt!

Idag har det regnat hela dagen men efter en sovmorgon och lite städning har vi tagit en tur på stan, ätit och shoppat lite. Ikväll står mys på schemat.

Jag blir riktigt sugen på att börja plugga själv faktiskt, studentlivet verkar hur kul som helst, fast jag inte riktigt förstår allt de pratar om och knappt känner en människa här, så är alla jättetrevliga. Kanske blir Linköping för mig med i framtiden, vem vet!

//Elise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0