feberdag

<--Är ganska sugen på ett par nya vinterskor, hittade en hel hög igår på stan och blev lite lycklig.

<--Igår pyntade vi Sonjas rum (vilket behövdes ganska mycket). Det blev hur snyggt som helst!

Nu har jag blivit sjuk. Mer sjuk. Febern har krupit in under huden och jag känner mig lite nere. Ikväll skulle det ju bli party också. Overallinvigning och Tentakravall. Men det är ju bara att glömma. Tråååkigt. Säljer biljetten och ser en film ikväll i stället.

Aja, snart kommer Axel och Sonja ner till mig igen, vi ska plugga lite, dricka te, och ha det trevligt, som vanligt.
Imorgon kommer pappa med enochtjugo-säng och soffa, och mamma skulle skicka med en påse med "smått & gott" också, ser mycket fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Elise

Är det bäddsoffan? då kan ju jag komma och hälsa på ;D

2010-10-23 @ 19:05:04
Postat av: Maria

Oh yeah! it is! ;)

2010-10-23 @ 21:25:54
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0