förflutet i en ruta på väggen

Här sitter du nu, gamla liv.
Du har tagit en plats på väggen och fyllt den med glädje.


Jag kuggade dugga 2 i grunken också, jag ska städa rummet, jag ska plugga linjär algebra, jag ska göra ditten och datten, så jag bestämde mig för att ta en kort paus från allt som är deppigt på en timme. Resultatet av denna sköna avkopplande 60min-pass blev detta. Ett kollage med bilder på mina kära vänner som jag flytt ifrån. Jag saknar er, men nu har jag er ju här i rummet, så nu ska ni stödja mig i alla jobbiga stunder genom att sitta där på väggen och flina tillbaka på mig när jag behöver er. Tack för stödet!

Nu ska rummet bli cleant tills imorgon på DRINKPARTYT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0