från ett hem till ett annat

Sitter på tåget i Norrköping med ungefär en halvtimme kvar till Linkan. Jag har med mig en stor resväska, en dataväska, handväska, stor full papperskasse och en plastkasse med mat. Om jag klarar min av tåget på egen hand får vi snart se..

Helgen har i alla fall varit den skönaste på länge. Mamma har mättat mig med god frukost och nybakta bullar. Igår fick jag träffa Fia, som var ganska förväntansfull inför fallskärmshoppet (som skulle bli av idag, men inställt p.g.a. vind), sen träffade jag Elise och Hammar. Vi hade tänkt oss en liten mysig öl-kväll på Interpool, men Fia vägrade så vi ölade hemma hos mig istället. Lika mysigt det tror jag!

Nu ska jag hem och pyssla upp lite gardiner och tavlor på väggarna, så förhoppningsvis är det lite hemtrevligare i rummet imorgon när jag vaknar!

Kommentarer
Postat av: Elise

Blev trevligt ändå tkr jag :) roligt att du kom hem, men nu får du skaffa bäddsoffa så jag kan komma och hälsa på dig ;)

2010-10-03 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0