Happy halloween

Så var det Halloween då. I köket sitter en massa ninjor och super. Jag kurerar mig fortfarande och satsar nog därför på filmmys med Jocke och Ina istället.

Idag har jag hämtat mina nya skor av supersnälla Jonathan som köpte dem åt mig från Norrköping, eftersom min storlek inte fanns här. Så fick man smaka Jonathans hembakta bullar också. De var najs!

Så nu sitter jag alltså instängd på mitt rum och försöker överrösta partyt här utanför med min Spotifylista. Det går inte så bra, kanske ska gå ut och joina ett tag istället..


Kommentarer
Postat av: EB

Nu ser jag, ditt hår äär kortare, men lika snyggt för det! Coolt :D

2010-10-30 @ 19:44:23
Postat av: Mamma

Vad fin du blev i håret. Snygga skor också ! Bra att hålla fötterna varma när du är förkyld. Sov gärna med strumpor på natten, ett tips !! kram

2010-10-31 @ 15:38:51
Postat av: Anonym

Den där Jonathan verkar vara en riktigt trevlig kille det.

2010-10-31 @ 23:14:28
URL: http://www.youtube.com/watch?v=NVeOFzwirrw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0