..och vart tog den där extratimmen vägen

Tiden bara smälter och rinner ner mellan fingrarna

Nu har jag gjort mitt som veckans köksvakt. Det blev gifflar till fika då jag var lite för lat för att baka eget.
Söndagar är bäst. Det är då alla kommer hem efter helgen. Alla samlas halv 9 i sofforna och pladdrar och fikar, och sammanfattar helgens (denna gången Halloween)festligheter. Vi är som en liten familj här i Kärleksköket, vilket ju känns tryggt när man likt en fågelunge precis flytt från boet i Gävletrakterna.

Idag förstörde vi en skräckfilm. Vi kollade på Shinning kl 2 på dagen och bara skrattade åt allt som var menat läskigt. Det var den roligaste skräckisen jag sett.

Imorgon är det omdugga i Produktutveckling, och det känns inte bra alls. Kuggar nog för andra gången, men förhoppningsvis icke!

Läste detta här om dagen och blav ganska glad i magen. Emma får mig på gott humör när hon gör sånt här gulligt:

http://erikssonochbergdahl.blogg.se/2010/october/dagensportratt-maria.html

Kommentarer
Postat av: EMMA

Du är söt, glöm inte det! :D

2010-11-01 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0