DEPP!

Nu får det vara slut med köttbullelåda! Är så trött på det. Imorgon blir det lax minsann..

Jag kuggade första duggan med en poäng. KUL! Så nu är jag inne i någon slags depression. Ligger typ tre lektioner efter i matten, har inte hunnit läsa alla 50 sidor på engelska i den dryga boken, som man skulle gjort tills imorgon..



Det var för trevligt att sitta ute i köket och plugga ikväll, så jag har nu smitit in på rummet och försöker koncentrera mig lite, men det går fan inge bra, som ni kanske märker. Gr hellre ut till de andra och joinar i filmtittandet.

Men nu ska jag ta mig i kragen och peptalka mig själv lite, måste nog klättra upp från den här depp-gropen om jag ska klara allt.

Kommentarer
Postat av: fi

you can do it babe! :) saknardig! <3

2010-09-08 @ 22:02:04
Postat av: Emma

HEJA MARIA! HEJA MARIA!

glöm inte att du är hur grym som helst! puss

2010-09-09 @ 10:55:22
URL: http://http:/erikssonochbergdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0